Bezoek Pap en Mam! (2) - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Bezoek Pap en Mam! (2) - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Bezoek Pap en Mam! (2)

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

09 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Het is al weer maandag. De tijd gaat echt snel. Al helemaal als je bezoek hebt van je ouders. Dan gaat het veels te snel.

Vrijdag ochtend hebben we met zijn vieren ontbeten bij een tea room. Marije was ook mee omdat we na het ontbijt Hall's Croft (één van de Shakespeare huizen) gingen bezoeken. Na het ontbijt zijn we dan ook naar het huis gelopen. Dit huis van was Shakespeare zijn dochter die met een dokter samenwoonde. Het was een leuk huis. Mooi om te zien, en ik vond het mooier dan het vorige huis dat we hadden gezien (Nash house, new place). Bij het huis zat ook weer een mooie tuin. Na het bezoekje aan het huis hebben we nog even bij de Dirty Duck op het terras gezeten met zijn vieren. Daarna is Marije weer naar huis gegaan, want die zou sushi eten met collega's. En wij hebben een wandeling gemaakt langs de rivier. Na de wandeling was het ook al bijna tijd dat ik moest werken.. Het werk is prima, maar wetende dat je ouders er ook zijn, zorgt ervoor dat je liever bij hun bent dan aan het werk. Vrijdag moest ik om 4 uur in de bar beginnen. Tot sluit. Ik had het idee dat dat rond 12 uur of 1 uur zou worden. Maar toen ik begon werd me verteld dat het wel eens 3 a 4 uur kon worden. Daar was ik totaal niet blij mee, want ik zou het dan nooit redden om om 9 uur bij het ontbijt met mijn ouders te zijn. Het was uiteindelijk ook 3 uur voor mij geworden. Ik was ontzettend moe, en wou graag naar huis. Het was erg rustig, en toch moest ik wel blijven. Ik heb uiteindelijk om 3 uur gevraagd of ik weg mocht. Uiteindelijk zijn hun niet heel veel later na mij naar huis gegaan, dus voelde me uiteindelijk een beetje lullig.

Zaterdag heb ik voor zover mogelijk was uitgeslapen. En ben daarna de stad in gegaan om pap en mam op te zoeken. Die waren op dat moment in het Shakespeare geboorte huis. Toen ze daar uit waren heb ik met hun ergens gezeten zodat ik nog even kon ontbijten. En om 12 uur moest ik ook al weer werken. Het werk ging wel goed. Ik moest eigenlijk in het restaurant, maar de assistent manager stuurde me naar de bar, dus dat was wel beter! Uiteindelijk toen de manager kwam, ging hij ook in de bar helpen. Ik moest eigenlijk tot half 11 werken, maar de manager zei dat ik wel om 5 uur weg mocht, en wat leuks moest gaan doen met mijn ouders. Daar was ik heel blij mee! :D Ik heb 's avonds met pap en mam bij Cafe Rouge op het terras gegeten. Het is een Frans restaurant, en was erg lekker! Na het eten, ben ik nog even met pap en mam mee geweest, maar ook optijd naar bed gegaan. Want ik had zondag ontbijt dienst.

Zondag moest ik om half 6 beginnen. Vandaag begon het ontbijt voor de verandering om 6 uur. Er was gister een marathon in Stratford, dus voor de lopers was het ontbijt eerder. Het was natuurlijk helemaal niet druk, ongeveer twee lopers. Maar voor de rest van het ontbijt was het wel druk. Pap en mam hebben ook in het hotel ontbeten. En ik was om 12 uur vrij. Om 12 uur heb ik me snel omgekleed en ben ik naar mijn ouders gegaan. Het was al weer tijd om ze weg te brengen. We hebben eerst nog even bij een tea room gezeten, om te wachten op de trein. Daar kwam Marije ook nog even want die had een dag vrij. En om half 2 moesten we met de trein. Uiteindelijk waren we rond 3 uur op het vliegveld. Pap en mam hadden in het hotel al ingechecked en nu alleen het bagage afgegeven. We hebben toen nog even bij de Costa iets gegeten tot ik weer om 4 uur terug naar de trein moest. Het was toch wel even weer een moeilijk moment om weer afscheid te nemen. Maar dit keer zal het nog korter zijn voor ik ze weer zie. Over 5 week zie ik ze weer! Uiteindelijk had de trein nog een beetje vertraging, maar dat maakte verder niet uit want ik moest vrij lang op mijn overstap wachten. Daar heb ik nog even met Margareth en Jan gebeld. Was ook leuk om hun even weer te spreken. Toen ik weer terug in Stratford was heb ik boodschappen gedaan en samen met Marije gegeten. Na het eten hebben we samen de film Due Date gekeken. Echt een leuke film, als je wil lachen is dat een aanrader!

Vandaag ben ik vrij, en ik ga straks nog wat doen met Chris. Ik heb in iedergeval even lekker kunnen uitslapen. Dus ik kan er weer tegenaan. Ik ga woensdag na het werk naar Reading, om Laura en Melissa op te zoeken, en daar blijf ik dan een nachtje slapen! :) Daar heb ik ook veel zin in!

Heel veel liefs! xx

  • 09 Mei 2011 - 19:37

    Mama:

    Hoi An,
    Ik vun het huil gezellig in Stratfort. De vlucht gung goed. Het was allent wat minder helder. Je pap was blede dat het vlegtuug weer op de grond stun.
    En veur oom Herman, as hij dit leest. Marije is der eine van Willem van de Botkeshoeve.
    Veul plezier in Reading. En schrief mor even weer een stukkie as je daor west bunt.
    Smok

  • 10 Mei 2011 - 14:04

    Grianne:

    Hoi AnMarie,
    We genieten hier van je verhalen,En nog bedankt voor het kaartje namens Renee,ze wou je bedanken via hyves,maar dat heb je niet meer.ze vond het erg leuk.groetjes Grianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 18109

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: