Weer thuis! - Reisverslag uit Gasselte, Nederland van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Gasselte, Nederland van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

18 Juni 2011 | Nederland, Gasselte

Ik ben weer lekker thuis. Dit word mijn laatste verslag. Mijn laatste dagen op het werk waren voornamelijk aftellen. Zaterdag middag was mijn laatste dag. Het was wel een fijn gevoel om mijn werk kleding, badges en kluis sleutel in te leveren. Ik ben nog even langs John en Fiona geweest. Zij hebben boot cruises naast het hotel. Ik hem met hun een leuke tijd gehad. En ik heb van hun nog een kaartje en armbandjes gekregen. Echt heel lief. Verder had ik van een andere collega ook nog een kaartje gekregen. Na het werk ben ik nog even de stad in gelopen en daarna naar huis gegaan. Marije en ik hebben thuis even gegeten en zijn daarna de stad in gegaan voor een drankje. Zondag hebben Marije en ik een beetje uitgeslapen. Het weer was die dag erg slecht.. We hebben vrij lang thuis gezeten lekker even niets doen. Rond de middag zijn we nog even naar het zwembad gegaan, even bubbelen. Toen hebben we even in de stad gegeten. Maar we zijn ook vrij snel naar huis gelopen, want het regende best hard.

Marije en ik zijn zondag avond samen uiteten geweest bij dezelfde Italiaan waar we een van de eerste avonden hebben gegeten. We hebben erg lekker gegeten. Het was een leuk afsluit diner. Na het eten zijn we naar een pub gegaan en hebben daar op meer meiden gewacht. Toen iedereen er was zijn we naar Chicago's gegaan. Het zou een echte girls night out worden, en dat is zeker geslaagd. Het was erg gezellig. Het Italiaanse rugby team dat in het hotel overnacht was er ook. Ik heb echt gelachen en een leuke avond gehad.

En toen was het al weer maandag. Tijd om naar huis te gaan. Marije moest om 7 uur werken, en ik was dus ook al om 6 uur wakker. Ik vind het erg jammer dat ik niet samen met Marije naar huis kon, om het samen af te sluiten. Maar het was hellaas niet anders. Ik had een taxi om 7 uur gereserveerd. Om 5 voor 7 ging ik mijn koffer dicht doen. Ik wou eerst helemaal niet lukken. Dus toen heb ik mijn handdoeken maar achter gelaten. En toen was de taxi er ook al. Ik had de taxi alleen iets te vroeg gereserveerd. Dus ik was ook ontzettend vroeg op het station. Dus ik ben uiteindelijk maar een trein eerder gegaan. Het was alleen wel vervelend dat het een spits trein was en dat ik daar met mijn koffer en tassen zat. Ik was vroeg op het vliegveld en heb maar gelijk ingechecked mijn koffer weg gebracht. Mijn koffer was 25 kilo, maar hij mocht toch mee. Ik was heel bang dat ik hem open moest halen, maar gelukkig was het zo goed. Verder ging het eigenlijk vrij snel. Ik vond het niet vervelend dat ik moest wachten. De vlucht ging ook vrij snel. Het was alleen jammer dat de vrouw naast mij zo nodig op dat moment nep nagels moest plakken. Dus zat wel in een lijmlucht. Ik lande op de polderbaan, dus even rijden en toen kon ik uit het vliegtuig. Toen ik bij de bagage banden aan kwam zag ik Pap, Mam, Jan en Isabelle staan. Ik kon alleen niet naar hun toe tot ik mijn koffer had. En toen duurde het toch wel een beetje lang voor mijn koffer er was. Maar toen kon ik eindelijk iedereen weer knuffelen. We zijn toen ook meteen naar de auto gelopen. We hebben Jan weer thuis afgezet, en toen door naar Gasselte. Was fijn om weer thuis te zijn. Lekkere Hollandse pot gegeten. 's Avonds nog even bij Le Boumerang langs geweest en uiteindelijk weer in mijn Gasselter bedje.

Dinsdag ochtend weer optijd op en met de auto richting Leeuwarden. Het normale leven zal weer beginnen. Inmiddels staat alles weer in Groningen en heb ik mijn Business plan presentatie al gehaald.

De stage was echt een goede ervaring. Ik ben echt blij dat ik er voor heb gekozen om naar Engeland te gaan, in plaats van in Nederland te blijven. Ik ben ook blij dat ik met Marije daar ben geweest. Ik heb er een goede vriendin aan overgehouden, en een super tijd met haar gehad!

Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gasselte

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 18104

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: