Races - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Races - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Races

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

29 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Vandaag was een korte dag op het werk. Vandaag was ook de maandelijkse vergadering van de afdeling. Het is een beetje te vergelijken met een maandelijks klaag uurtje. Aan het einde kon er nog wel een bedankje vanaf voor Marije en mij, want dit was onze laatste vergadering, Gelukkig!

Marije heeft ook gevraagd of ze misschien vrij kon krijgen om naar de paarden races te gaan. Ze mocht mee als je dan zie middag door zou werken in plaats van een split. Dus we konden samen naar de paarden races! :) Na de vergadering zijn we samen naar huis gelopen en hebben we snel even wat gegeten. En toen begon de tocht naar de race baan. Ik wist hoe je bij de achterkant van de race baan kwam, maar de voorkant was even zoeken. Maar we hebben het uiteindelijk gevonden! Toen we aankwamen hadden we twee races gemist maar dat was niet zo erg. We hebben nog vijf andere races kunnen zien.

De eerste race hebben we gewoon gekeken. Toen die race was afgelopen hebben we de paarden voor de volgende race bekeken, en hebben we ieder twee pond op een paard gezet. Het geluk was niet aan onze zijde, helaas. Toch heeft het wel een kleine verslavende factor, en je wil graag winnen. Dus de volgende race nog een keer twee pond. Het is best apart hoeveel winst er tegenover twee pond kon staan. Want op een gegeven moment kon ik 82 pond winnen, als het paard won. Natuurlijk deed het paard dat niet.. De laatste race was het geluk een beetje aan mijn zijde. Het was een ontzettend spannende finish. Zelfs met foto, dus in spanning op de foto zitten wachten, was mijn paard tweede... Maar het verschil op de foto was zo klein. Gelukkig kreeg ik als tweede ook nog een kleine prijs van 6,50. Na de laatste race zijn Marije en ik ook met de taxi naar huis gegaan. Ik heb in totaal 8 pond ingezet en mijn gewonnen geld gebruikt om de taxi te betalen. Maar dat maakte niet uit want het ging om de leuke avond die ik heb gehad. Het is toch de sfeer die daar hangt, en hoe iedereen in spanning zit om te winnen.

Gister moest ik om 4 uur beginnen. En ik heb erg lang uitgeslapen. Ik heb bijna het klokje rond geslapen. Daarna ben ik bezig geweest voor school, heb een klein begin gemaakt aan mijn stage verslag. Toen ik om 4 uur op het werk kwam kon ik het nieuwe rooster ook zien. Marije en ik zijn niet meer samen vrij volgende week, dus dat is wel jammer. En ik ben ook niet vrij als Margareth en Patrick komen. Het is een beetje stom gegaan met vrij vragen. Het is wel jammer dat ik hun niet van het vliegveld kan halen. Maar het is ook een beetje een vakantie voor hun. Dus hebben ze wel tijd voor elkaar. En als ze hier aankomen ben ik om 5 uur vrij, dus dan kunnen we samen in de stad gaan eten. Maar het is vooral jammer dat Marije en ik niet samen vrij zijn. Want Marije wou ook nog heel graag naar en pretpark. Misschien hopen dat we volgende week samen vrij zijn. Anders word dat hem helaas niet meer.

Ik moet vanavond weer om 4 uur beginnen tot sluit. Ik hoop dat het niet zo laat word als gister (02.30 lag ik in bed) want ik moet morgen ochtend de bar weer openen, dus moet er dan weer om half 7 uit. Ik ga straks nog even met mama skypen en verder ook geen bijzondere plannen tot nu toe.

Liefs! xx

  • 01 Juni 2011 - 21:52

    Mama:

    Hoi An,
    Nog snel even lezen. Mooi verslag. Oxford liekt me inderdaod ok wal mooi. Misschien dat we daor ooit nog komt. Je hebt net verteld dat je toch nog een dag samen vrij bunt met Marije. Op de dag dat Margareth en Patrick ok weer hen hoes gaot. Je vindt vast wal een oplossing. Veul plezier de laatste daogen in Great Brittan.
    Smok en tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 18098

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: