Volgende bezoek op 4 juni!! - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Volgende bezoek op 4 juni!! - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Volgende bezoek op 4 juni!!

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

21 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Margareth en Patrick komen van 4 juni en vliegen 8 juni weer terug! Ik heb een hotel kamer voor hun kunnen regelen! Nu hebben hun ook nog een kleine vakantie! Kan ik hun ook nog laten zien waar ik uithang, en kan ik hun ook weer zien! :D

Zondag middag kwam Marije weer thuis. Zondag was ik in de bar aan het werk. Ik was vanaf 11 uur aan het werk, en zou tot half 7 moeten werken. Ik had met Marije gesmst, en afgesproken om lekker in de stad te gaan eten. Zo gezegd zo gedaan, ik heb geen pauze genomen voor avond eten, en het was niet druk, dus mocht optijd weg. Toen ik thuis was heb ik me even snel omgekleed en zijn Marije en ik de stad in gegaan. We hebben bij Café Pasta gegeten. Het was erg lekker! :) We hebben weer kunnen bijpraten. Marije alle verhalen verteld over haar kleine vakantie, en ik over Reading. Na het eten zijn we ook weer naar huis gegaan.

En toen weer een nieuwe week. Deze week moesten Marije en ik zes dagen werken in plaats van vijf dagen volgens ons contract. We krijgen hier nog een dag voor terug. Maar het is eerst ook nog maar kijken hoeveel uren ik in totaal maak, want moet er wel voldoende maken. Ik heb van de zes dagen, vier dagen de bar geopend. Dit was voornamelijk veel opruimen van de vorige avond. Je kon goed zien als ze een drukke avond hadden gehad.

Dinsdag was onze enige dag vrij. Gelukkig waren Marije en ik samen vrij. Daar zijn we wel blij mee, want dan kunnen we nog iets doen. Dinsdag zijn Marije en ik op pad gegaan in Stratford. We zijn naar de Tesco's geweest (een groooote supermarkt). We willen nog erg graag naar Oxford, maar dat was dinsdag niet mogelijk omdat Mevrouw Bartmann (stage begeleider) langs kwam. Marije en ik hebben daar even rondgekeken, en er waren nog wat leuke winkels. Na uitgebreid boodschappen te hebben gedaan, hadden we eten voor 1 week, en een taxi terug naar huis genomen. Toen hadden we ook niet lang en moesten we terug naar het hotel. Bartmann zou rond vier uur komen. Rond.. Ik zei al tegen Marije dat het vast later zou worden. Maar we waren wel rond kwart voor vier naar het hotel gegaan. Toen we in de lobby zaten te wachten belde Bartmann dat ze iets later zouden zijn, om half 5 waren ze er. Meneer Leis was ook mee, die gaat het stage bureau van Bartmann overnemen. Het gesprek met Vinoy (assistent manager) ging goed. En niet echt veel aanmerkingen. Na het gesprek dachten Marije en ik dat we weer naar huis zouden gaan en daar eten. Maar Bartmann heeft ons mee uit eten genomen. Ik heb erg lekker gegeten, maar het is wel raar om met twee leraren aan tafel te zitten. Gespreksonderwerp is lastig te bedenken. Na het eten nog een stukje mee gelopen richting het station, en toen ook naar huis. Daar hebben we nog even een film gekeken, en toen ook naar bed.

Woensdag een dagje werken en na het werk nog even gezwommen. Verder had ik een rustige avond en optijd naar bed gegaan. Donderdag avond heb ik met Chris een film gekeken. Marije had die dag niet zo'n goede dag, dus had beloofd dat als ze thuis zou komen, dat ik dan bij Chris weg zou gaan en bij haar zou zitten. Dus zo gezegd zo gedaan. Gelukkig voelt ze zich nu al weer veel beter. Vrijdag had ik mijn laatste dag in de bar van deze week. Na het werk naar huis en toen was Marije al aan het koken. Na het eten zijn Marije en ik naar de bioscoop geweest. We hebben de nieuwe Pirates of the Caribbean gezien in 3D. Het leuke is hier dat je 3D brillen hier koopt. Dus je mag ze ook houden. Dus voor de volgende keer heb ik een eigen bril. Haha. Na de film nog even wat in de stad gedronken en toen ook weer richting huis.

Vandaag had ik een korte dag. Van 8 tot 12 ontbijt draaien. Marije was ook om 12 uur vrij. Die had een split vandaag. Die is momenteel ook aan het werk. We zijn vanmiddag naar ons laatste Shakespeare huis geweest. Mary Arden's Farm. Dit huis is niet in Stratford zelf, dus gingen we met de trein naar Wilmcote. Mary Arden's farm is het grootste, niet alleen het huis, maar ook grote tuinen en andere gebouwen. Erg leuk om te zien. Echt een ouderwetse boerderij. Met dus ook veel boerderij dieren! :) Haha. Alleen een kleine tegenvaller was dat het echte huis van Mary Arden bijna leeg was. Verder was het een leuk uitstapje. Even weer iets leuks gedaan.

Morgen moet ik weer in het restaurant werken vanaf 8. Maar wel weer een lekkere avond vrij. Dan zijn Marije en ik samen op maandag en dinsdag vrij. Misschien komen Laura en Melissa hier, en Marije en ik willen nog wel naar Oxford. Dus het is even afwachten wat Laura en Melissa willen. Maar in ieder geval twee dagen samen vrij. En volgende week staat Marije ook eindelijk in de bar!

Lots of Love! (L)

  • 22 Mei 2011 - 18:59

    Mama:

    Eindelijk je leste twee verhaolties lezen. Veul plezier in Oxfort en met Laura en Melissa. Ik zal zörgen da'k de vol;gende verhaalties wat eerder lees.
    smok mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 18111

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: