Leamington Spa & Reading - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Leamington Spa & Reading - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Leamington Spa & Reading

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

13 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Wat al weer een leuke week tot nu toe! Laat ik beginnen met maandag. Ik was maandag vrij, en Chris ook. We hadden afgesproken om iets te gaan doen samen. Maar wat? Ik ben maandag rond 12 uur naar Chris toe gegaan, en toen zijn we gaan bedenken wat het zou worden. Uiteindelijk is het Fast and Furious 5 geworden. Chris en ik wouden de film graag zien, maar in Stratford draait de film niet.. Dus zou het Leamington Spa, of Birmingham worden. Uiteindelijk hebben we voor Leamington Spa gekozen. Rond half 4 zijn we met de trein naar Leamington gegaan. Vanuit daar op zoek naar de bioscoop. We hadden van te voren wel op google maps gekeken, maar Chris heeft ons op een creatieve route door leamington geleid. Uiteindelijk met het gebruik van google maps op zijn telefoon hebben we de bioscoop gevonden. Ik heb in ieder geval wel meer kunnen zien van Leamington, en ik denk dat ik er nog wel een keer weer naar toe ga. De film was erg leuk, ik vind dat soort films wel leuk om naar te kijken. Na de film zijn we weer terug naar de trein gegaan, en terug naar huis. Daarna ben ik ook gelijk naar boven gegaan, an naar bed, want Marije lag ook al te slapen.

Dinsdag heb ik in de bar gewerkt, en ik mocht iets eerder weg. Toen ik thuis kwam was Marije al thuis. Die was toch wel erg zenuwachtig omdat ze woensdag alleen terug naar Nederland moest vliegen. Ze is nu terug in Nederland voor de bruiloft van haar vriend zijn zus. Ik heb dinsdag ook nog even met Isabelle geskyped, wel fijn om haar weer even te spreken! Woensdag moest ik weer in het restaurant werken, en na het werk gelijk naar het treinstation! Ik ben naar Reading geweest. Daar lopen Melissa en Laura stage. Even snel omgekleed tijden mijn overstap, en ik was rond half 6 in Reading.

Laura was daar ook op het station. Vanaf het station hebben we een terrasje opgezocht, en hebben we bij gepraat. We zijn iets later verhuisd naar Jamie's Italian (Restaurant van Jamie Oliver) en hebben daar lekker gedineerd. Na het eten zijn we met de bus naar het hotel en huis van Laura en Melissa gegaan. Daar heb ik Melissa ook kunnen zien, die was aan het werk tot ongeveer 11 uur. Verder hebben we veel gepraat voor we naast elkaar in slaap zijn gevallen. Laura en Melissa hadden de bedden aan elkaar geschoven, zodat we een groot bed hadden.

Donderdag hebben we lekker uitgeslapen, en zijn uiteindelijk Reading in gegaan. Daar hebben we lekker geluncht en rondgelopen. Melissa en ik hebben een kleine voeten pedicure gehad. In het winkel centrum was een plek waar stoelen met bakken visjes stonden. Als je dan je voeten in het bak water deed, gingen de voeten al de dode huid van je voeten eten. Dit was iets wat Melissa en ik moesten proberen, Laura had het al een keer gedaan. Als je dit ooit tegen komt, DOEN! Ik heb me suf gelachen toen ik mijn voeten in het water deed, het kietelt echt! Maar de moeite waard, en mijn voeten waren wel zacht! De tijd ging wel snel voorbij, en Laura en Melissa moesten om 6 uur weer werken. Toen ben ik weer richting Reading gegaan, en uiteindelijk weer met de trein terug naar Stratford. Het was wel echt fijn om Laura en Melissa weer te zien! Tijdens de terugreis heb ik nog even met Martin gebeld. De Boumerang had donderdag feest, en ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar Martin en Monica hebben een leuke avond gehad, en zijn erg blij met het cadeau, en daar gaat het om! :)

Vandaag moest ik weer in de bar werken. Het was niet echt druk vandaag, overdag. Maar vanavond is er een groot diner, met feest erbij. Vanaf 5 uur was het erg druk bij de bar, en aan een stuk drinken inschenken. En toen het diner uiteindelijk begon, was er veel schoon te maken. Ik mocht gelukkig om half 9 weg, want sluit zal waarschijnlijk vrij laat worden. Na het werk had ik wel erg veel zin om te douchen. Maar de douche werkt niet.. Om de douche aan te zetten, zodat je water hebt, moet je aan een touwtje trekken, vergelijk baar met een licht schakelaar aan een touwtje. Maar het is niet meer mogelijk om de schakelaar om te zetten, en water uit de douche te krijgen. Ik had onze huisgenoot nog gevraagd, maar die wist het ook niet. Maar ik wou toch wel graag douchen, en bijna iedereen is aan het werk. Maar Becci was gelukkig thuis, en ik heb haar lief gevraagd of ik daar mocht douchen. Dus ik heb gelukkig kunnen douchen. Morgen moet ik in het restaurant van 8 tot 12 werken. Dan ga ik sporten, en daar douchen, omdat het anders niet kan.

Maar nu slapen, want morgen optijd uit de veren!

Lots of love! xx

  • 15 Mei 2011 - 16:24

    Oma Lieve Anmary:

    ik heb zojuist je laatste veslagen gelezen fijn dat je ouders geweest zijn vrijdag na school is mamma hier geweest ze hadden mooie dagen en een goede reis terug gehad jan meteen op schiphol gevonden en is het mooi te weten dat het goed gaat mary is vorige week 5 dagen hier geweest en hebben we ook leuke dingen gedaan we zijn een avond bij magda en henk geweest ook bij mar.en patrk mary vond dat ze een mooi huis hebben afgelopen week hebben we na alle droogte een onweersbui gehad met een plensbui dat mindert het sproeien we waren mooi aan de warmte gewend maar nu is het koud en soms regent het dus binnen blijven maar wel bloeien er al veel bloemen en geniet ik daar maar van ;het zal wel anders zijn nu je collega terug is naar huis ik wens je nog een fijne en leerzame tijd lieve anmary heel veel live en goede wensen van oma

  • 15 Mei 2011 - 18:39

    Herman:

    even voor alle duidelijkheid (voor ome herman) marije is van herman van willem van botkus geert (zwieneboer willem)
    ha ha het is wat met de fam gerdes
    veel plezier daar nog de laatste maand
    gr herman de papa van marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 18106

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: