Op de helft - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

01 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Even weer een verslag. Het is al even geleden dat ik een verslag heb geschreven. Sinds mijn laatste verslag zijn er leuke dingen gebeurd, en verder ook wel veel gewerkt.

Vanaf nu hebben Marije en ik niet meer tegelijk een vrije dag, dat is wel jammer. Daardoor kunnen we niet meer zo snel iets leuks samen doen. Als ik dus een vrije dag heb, ga ik alleen wat doen. Zo ga ik bijvoorbeeld even de stad in, even sporten, of gewoon lekker thuis zitten. Soms 's avond een film kijken bij Chris. Verder is het voornamelijk werken.

Verder een paar hoogte punten van de afgelopen week. Op 20 april was Papa jarig, en toen heb ik even met hun geskyped. Maar ik heb die zaterdag ook met hun geskyped. Toen was er allemaal visite. Echt super leuk om iedereen zo even te zien. Dan wil je er opzich wel bij zijn, maar het is wel mooi dat het op deze manier toch een beetje kan. Ook zijn Rob, Martijn en Marc die dag gekomen. Marije heeft toen 3 nachtjes in het hotel geslapen. Ik ben met hun een avond naar de pub geweest en de andere avond zijn we uiteten geweest.

Verder was ik deze week op woensdag en donderdag vrij. Ik heb woensdag eerst lekker rustig aan gedaan. En toen Marije thuis kwam ben ik weg gegaan, ook om haar niet te storen, omdat ze wou slapen. Ik heb een beetje rondgelopen, ben bij een thee cafe gaan zitten, en heb Macbeth uitgelezen. Ik ben er dus helemaal klaar voor als Papa en Mama hier zijn om naar de voorstelling te gaan! Verder heb ik 's avonds nog een film bij Chris gekeken. Mijn tweede dag vrij was Marije ook tot 3 uur vrij. Dus hadden we afgesproken om iets te gaan doen. We zijn samen naar ons derde Shakespeare huis geweest. Het had een erg mooie tuin, en groot, in de stad. Het was die dag mooi weer, dus we zijn na het Shakespeare huis naar een pub gegaan om daar te lunchen. We hadden een erg mooie plek, achter in de tuin en ik heb daar na de lunch nog even gezeten, toen Marije naar huis ging. Ik had met Els afgesproken om te skypen, dus ik moest ook wel naar huis rond 3 uur. Toen ben ik Marije nog even tegen gekomen voor het werk.En ik ben toen weer in de zon gaan liggen. Ik had mijn laptop mee genomen naar het park, en heb daar met Els geskyped. Toen ik uiteindelijk naar huis ging, kwam ik er ook achter dat ik toch een beetje aan de rode kant was. Toen ik thuis was kon ik ook duidelijk zien dat ik een hempje aan had gehad. Maar het is momenteel al niet meer rood, en iets bruiner dan dat ik was!

Verder had ik gister split. Ik heb gister middag met Chris en Richard op het terras gezeten. Het was alleen jammer dat het best waaide, maar toch even van het zonnetje genoten. En daarna is het alleen nog maar lastiger om weer aan het werk te moeten. Ik heb dan liever in een keer door werken, want als je dan thuis ben, hoef je ook niet terug, en kun je wat doen.

En vandaag een gewone ontbijtdienst. Het is erg druk dit weekend. Vanwege de Royal Wedding en May Monday heeft iedereen een langer weekend. Dus daar maken ze gebruik van. Dit gaat ook nog gecombineerd met de Shakespeare week. Dus het is lekker druk. En dan nog even over de Royal Wedding, een grote happening hier, en iedereen praat er over. Ik heb er wel naar gekeken. Maar het kon niet mijn volledige aandacht trekken.

Ook hebben Marije en ik natuurlijk een feest in Nederland moeten missen. Ik hoop dat iedereen een leuke Koninginnenacht en dag heeft gehad!

En nog twee dagen werken en dan komen Papa en Mama al! :) Heb er erg veel zin in! Kan ik hun ook laten zien waar ik nu zit. Dan ben ik ook weer op woensdag en donderdag vrij, dus dan kan ik ze van het vliegveld halen op woensdag. En ik kan ze zondag ook weer terug naar het vliegveld brengen.

Dat waren mijn dagen sinds het laatste verslag in vogelvlucht. Ik zal de volgende keer niet zo lang wachten om weer iets te schrijven!

Liefs! xx

  • 01 Mei 2011 - 21:19

    Ies:

    Leuk om te lezen wat je daar allemaal doet! Fijn ook even met je geskyped te hebben net. Alleen wat is sprit? ;)

    Kus Ies

  • 05 Mei 2011 - 16:39

    Marion:

    hoi anmarie

    hoorde van marije dat je ouders er al zijn
    heel veel plezier de komende dagen
    is t vliegen ze meegevallen?

    groetjes marion (mama van marije)

  • 22 Mei 2011 - 14:53

    Albert En Marja:

    Nou Anmarie , spannend hoor daar in Engeland.
    we zijn even bij Oma en lezen je avonturen, prachtig.
    Nog heel veel plezier en lezen graag je reisverslagen.
    Lots of Love
    albert en marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 18107

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: