Bar - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Bar - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Bar

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

15 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Goedemorgen! Het is inmiddels al weer vrijdag. Om de dag een verslag schrijven zit er niet meer bij.

Ik mag deze week in de bar werken. Ik hoop dat ik dat vaker mag, wat ik vind het leuker dan in het restaurant. Op maandag begon ik, en heb ik veel uitleg gekregen. Je moet even aan de Engelse manier van werken wennen, en nog belangrijker, hoe de kassa werkt, maar daarna lukt het redelijk. Zo heb ik dinsdag en woensdag nog meer uitleg gekregen, en met de dag leer ik meer achter de bar. Helaas moest ik maandag en dinsdag om 12 uur nog in het restaurant helpen. Er waren lunchen van 200 gasten, dus ze hadden mijn hulp wel nodig. Maar het is niet mijn favorite werk. Samen met het ontbijt vind ik de lunch niet leuk om te doen. Mensen komen binnen, vieze borden uithalen, mensen gaan weg, tafel schoon en opnieuw indekken, en nieuwe mensen aan tafel. Ik hou er meer van als de gasten iets langer blijven en je er mee kan praten. Daarom vind ik het dinner leuker.Maar nu dus in de bar, en dat is ook leuk.

Woensdag had ik wel een hele dag in de bar. Ik werkte samen met Aymeric, een franse jongen die hier samen met zijn vrouw woont. Hij heeft me ontzettend veel uitgelegd, en ik heb een leuke dag gehad. Heb de hele dag daar gewerkt, en me niet verveeld, en toch best veel alleen gedaan.

Gister was mijn eerste dag vrij. Vandaag mijn tweede dag vrij! Gister heb ik in de ochtend hard gelopen. Dit keer ben ik de andere kant van de rivier opgegaan. Daar zijn we met de cruise ook langs gevaren. Het is wel een mooi gebied, maar deze kant van de rivier heeft niet zo'n lang wandelstuk. En ik moest dezelfde weg weer terug rennen. Maar het was wel even lekker. Marije was van 12 tot 18 vrij, en wij zijn samen nog even de stad in geweest. Toen zij naar het werk ging heb ik met Chris afgesproken. Ik heb bij hem film gekeken. Was een gezellige avond. Schijnbaar werd er in het hotel erg over geroddeld, maarja.

Verder heb ik vanaag mijn tweede vrije dag. Marije is nu onderweg naar Birmingham om haar ouders op te halen. Ik ga zo denk ik nog even naar het hotel om te sporten, en verder rustig genieten van mijn vrije dag. Mama heeft twee boeken bij Marije haar ouders afgegeven, en nog belangrijker mijn Ipod! Dus ik heb er zo weer wat nieuw vermaak erbij. Ik zal eerst beginnen in Macbeth (een van de twee boeken), zodat ik het toneelstuk snap als ik met mijn ouders daar heen ga. En even op mama haar vraag een antwoord. Dan zitten we op de Upper Circle, dat is helemaal bovenaan. Dus ik hoop dat we het goed horen en zien!

Iedereen een fijn weekend!! xx

  • 22 April 2011 - 17:55

    Oma:

    Ik ben even op verjaardagsvisite bij je vader. Ik vind het fijn dat ik jan jr ook even heb gezien. ben afgelopen donderdag weer vooreen oogprik naarnaar het zieken huis geweest volgens de oogarts nog 2keer en hopelijk is het dan zover genezen dat een poos kan worden uitgesteld verderblijf ik nog even koffie drinken daarna naar huis heel veel lieve wensen fijne paasdagen en tot de volgende keer oma


  • 22 April 2011 - 17:59

    Mama:

    Hoi An, even koffiezetten en nog even buiten zitten. Het is hier echt onnatuurlijk warm. Nu, 20.00 uur nog 22 graden. Morgen ook weer mooi weer, dus dat is wel mooi voor het feest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 18099

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: