Work - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Work - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Work

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

06 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Hello my love,

Een uitspraak die veel gebruikt word door het personeel, andere voorbeelden thank you darling of everything oké sweetheart? Voor mijn gevoel zijn dat woorden die je zegt voor iemand speciaal, maar hier is het gebruikelijk om te zeggen voor sommige.

Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt. Buiten het werk om ben ik eigenlijk thuis geweest, op de bank of op bed. Het zijn best lange dagen, met veel staan, en niet al te veel slaap. Toch wou ik even een kort berichtje schrijven.

Op het werk is het best druk. Er is momenteel een groot congres aan de gang. Daardoor hebben we om 12 uur een grote lunch, en een groot deel van de gasten overnacht ook in het hotel. Dat zorgt ook voor een druk ontbijt. Het nadeel van een grote groep is, dat ze allemaal tegelijk komen. Tijdens het ontbijt vandaag was het tussen 8 en 9 ontzettend druk, en daarna hier en daar nog wat hotel gasten. De lunch is daarentegen niet lastig, dan komen de gasten in een keer, en gaan weer in een keer weg, en daarna kun je gewoon schoonmaken.

Tijdens het ontbijt had ik ook nog een leuk moment. Iedereen draagt een naamplaatje en een vlag uit welk land je komt. Vannochtend was er een gast die zei ''Dankjewel''. Ik was helemaal in de war, omdat je het niet verwacht. Het is eigenlijk heel appart om hier een Nederlander tegen te komen, terwijl je in Engeland zit. Maar bij dit congres zijn wel meer Nederlandrs volgens mij.

Ik ben vanavond alleen thuis, want Marije was vannochtend vrij en die moet nu aan het werk. Morgen hoef ik maar van 8 tot 12 werken, en denk dat ik mijn middag goed ga benutten. Het is mooi weer vandaag, en de verwachtingen voor de komende dagen zijn hetzelfde. Vrijdag zijn Marije en ik vrij, dan gaan we naar Birmingham.

With love Anmarie! xx

P.S. Ik heb nieuwe foto's geplaatst op mijn facebook pagina. Ik kan helaas maar 10 foto's op waarbenjij.nu plaatsen. Hopelijk hebben jullie een facebook account of kennen jullie iemand met een facebook account!

  • 08 April 2011 - 21:21

    Mama:

    Hoi An, heb net even bielezen. Ok het verslag van Marije. Grappig, zoas jullie verhaolties overeinkomt en verschilt. Hoop daj een mooie dag had hebt in Birmingham, en dat Marije mooie kleren vonden hef. Heb vanmiddag de spullen naor Marije's olders bracht. Vun het wal grappig dat die ok veur het eerst met het vliegtuug gaot. Hej de formulieren al invuld, en weit je al of der ruumte is?
    Ik heur het maondagaovend wal

    dikke smok

  • 08 April 2011 - 21:37

    Mama:

    Heb net ok nog even het verslag van Daphny lezen. Heb het der mar drok met. Gao een andere keer dat van Bregita en Arlette nog even lezen. Mor heb nou veur even genog lezen.
    Tjeu

  • 09 April 2011 - 20:31

    Oma:

    lieve anmary met heel veel plezier heb ik het verslag gelezen fantasties de belevenis en de weergave hier was het weer vandaag zo goed dat ik voor het eerst na de winter op de mobiel even naar magda ben geweest els en hans waren ook thuis en hun waren druk de tuin netjes te maken om er daarna van te kunnen genieten.7april is mary met vriendin nog even over geweest heel gezellig woesdag hebben herman en marianne de tuin bij mij gedaan ook is mamma hier geweest en hebben ze net als jij druk druk . maar fijn dat je nog gelegenheid over houd omte genietenen te bezichtigen nog een fijne stage periode wens ik jou en tot de volgende keer stevige knuffel en liefs van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 18113

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: