Birthday! - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Birthday! - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Birthday!

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

28 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Bedankt voor de leuke berichtjes! :) Vind het leuk om ook iets van jullie te horen!

Het was wel een andere verjaardag dan normaal. Ik moest om 6 uur beginnen. Ik had niet zo goed geslapen omdat de tijd veranderd is. En ik wou niet te laat komen. Dat heeft me een poos wakker gehouden. Maar het werk in de ochtend ging goed. Soms twijvel ik nog aan de organisatie van de bediening in het bedrijf. Iedereen krijgt een deel van het restaurant toegewezen of een taak. Maar deze ochtend kon ik niet alleen mijn taak uitvoeren, maar moest ik ook dingen van andere doen, omdat die gewoon weg waren. Ook hadden twee jongens een kleine ruzie, of iets wat daarop lijkt. Ik kon de spanning van die jongens erg voelen, ook omdat ik samen met hun in een deel stond.

Toen ik om 12 uur vrij was heb ik even snel geluncht en ben ik naar huis gegaan. Toen ik thuis was heb ik met Isabelle, papa en mama en Marten gebeld via Skype. Het is ontzettend leuk om hun te spreken. Geeft een fijn gevoel. Ook heb ik nog met Jan gebeld. Hij maakte me wel een beetje jaloer met de woorden dat hij in de zon zat, maar dat heb ik vandaag ook kunnen doen! Want toen ik met Jan belde, was de hele lucht hier wit van de wolken.

Marije was om half 4 vrij, en toen ze thuis was zijn we naar de Starbucks gegaan en hebben we daar een taartje gegeten om mijn verjaardag toch nog een beetje te vieren. Het is maar goed dat er geen Starbucks in Groningen zit, anders zou ik een vaste klant worden. En dan zou de Douwe Egtberts ook een klant verliezen.

Om 6 uur moest ik weer beginnen met mijn avond shift. De zondag avond is over het algemeen erg rustig. Dus deze zondag ook. Dat was wel fijn, ook omdat het mijn eerste avond shift was. Zo kon ik alles een beetje leren. Het ging goed. En de supervisor vond ook dat ik alles snel leerde. Het is in mijn ogen niet ontzettend moeilijk. Verder was het ook erg gezellig met twee jongens die er ook werken. De een in de keuken en de andere in de bediening. De jongen uit de keuken schijnt nogal gek te zijn op Nederlandse meiden. Dus het was wel grappig hoe hij naar mij deed. Hij is verder niet echt aantrekkelijk. Maar de aandacht is wel leuk, haha. De jongens gingen nog op stap, maar aan het einde van mijn shift voelde ik me niet lekker, dus heb ik toch maar gezegd dat ik niet mee ging. Ik voelde me niet zo lekker omdat ik niet zo goed had geslapen.

Maar toen ik thuis was heb ik de slaap weer even ingehaald. Ik heb zelfs niet gemerkt toen Marije wakker was geworden, omdat zij om 6 uur moest beginnen. Verder heb ik vandaag niet bijzonder veel gedaan. Marije en ik wouden een boot trip gaan maken, maar die van 4 uur was al vol geboekt, dus dat gaan we een andere dag doen. In plaats daarvan hebben we in het park bij het Royal Shakespeare Company in the zon gezeten.

Vanavond komt een oudere man die hier in het huis woont zijn TV en Toaster brengen. Hij gaat morgen weg, en vroeg of wij het wouden hebben. Hij hoefde er niets voor te hebben, maar ik heb net nog even een doosje bonbons voor hem gehaald, van Marije en mij. Nu moet onze koelkast nog werken, en dan ik het goed. Dan kunnen we ook een keer melk of yoghurt halen. Ik ga morgen ook nog even wat appels halen voor de vitamines, want die krijg je van het personeels eten niet echt binnen.

Liefs!

  • 28 Maart 2011 - 20:20

    Margareth Sr:

    Lekker dat bie jullie de zun scheen. Hier was het wal veurspeld, mor het veul nog vies tegen. 't Was best kold. En pas an het eind van de dag kwam de zun der een poosie deur. Papa en ik hebt het leste holt in het holtstek maakt. Nou gao ik nog even veur de kachel zitten lezen en dan naor bed.
    Doeooeg

  • 29 Maart 2011 - 09:25

    Schrik Niet: Je Pap:

    En al weer heb ik je verslag lezen!!! Bliede daj weer bijslaopen hebt. Kalm an met die Engelse jongs en geniet wieder. Mama hef gisteraovends de vliegreis boekt: 4 mei kom we naor je toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 18093

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: