Another day at work - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Another day at work - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Another day at work

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

26 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Beste lezers, sorry als mijn verhalen soms een wartaal zijn. Vaak zijn het mijn gedachtes die ik in een vermoeide staat op papier wil zetten.

Vanochtend moesten Marije en ik om 6 uur beginnen. Het is wel vroeg opstaan.. Maar als je eenmaal in beweging bent dan wil het wel! Lu (een Chinese collega) moest ook om 6 uur beginnen, en samen met haar hebben we het ontbijt buffet klaar gezet. Deze dag ging al een stuk beter vergeleken met gister. De meeste dingen voor het buffet weet ik nu wel, dus dat loopt wel goed. Verder blijf ik er natuurlijk nieuwe dingen bij leren, zoals de roomservice dienbladen ophalen en opruimen. Verder heb ik ook nog wat nieuwe collega’s ontmoet, en volgens mij word het wel gezellig de komende periode.

Na de pauze moest ik de trainingen van woensdag afmaken. De combinatie van een after diner dip, en de vermoeidheid maakte het moeilijk om te concentreren voor de trainingen. Maar ik heb nu alle trainingen gehad. Dus ik hoef hopelijk de komende tijd geen computer trainingen meer te doen.

Ik was om 14.30 vrij, en ben vanavond alleen, want Marije heeft avond dienst. We hebben net even een wasje gedraaid bij Lu. Een nadeel is dat het Engelse water naar chloor ruikt, dus onze gewassen kleding nu ook.

Volgende week ben zijn we drie dagen vrij, Marije en ik zijn samen op vrijdag vrij. Dan gaan we waarschijnlijk naar London, en dan zien we Melissa, Laura en Manon ook. Maar dat hangt nog een beetje van de prijs voor de trein af. Anders gaan we naar Birmingham.

xx

  • 27 Maart 2011 - 17:57

    (oom) Herman:

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag. leuk om je op waarbenjij.nu te zien! ik hoorde van ma dat je met een meisje van bargeroosterveld, van de st gerardusstr. daar bent. een gerdes. maar dat is net te weinig informatie voor mij. ik heb met de oma's en opa's van marije op de lagere school gezeten. is het er eentje van botkes-jan of botkes minne. aan de foto te zien denk ik van wel want ze heeft wel wat van een haitel en voor zover ik me herinner waren beiden - botkes jan en botkes minne - getrouwd met een haitel: zussen van vrouw reuvers. ( vraag je moeder maar) maar dan gaat het over - zoals oma voor david - de oma-oma voor marije gerdes. ben benieuwd of je eruit komt. zo was ik een paar jaar terug op de reunie van de hbs (carmel college). inmiddels samengegaan met het technisch onderwjis: dus de jongens die na de lagere school in bargeroosterveld naar de lts waren gegaan waren er ook. erg gezellig. zegt op een gegeven moment ik dacht geertie gerdes: - broer van hansie ( die nu dood is ) van botkes roef - " die meisjes moet jij ook wel kennen"(of jongedames moet ik zeggen) twee meisjes van jouw leeftijd die we op de trap tegenkwamen. geen van tweën kwam mij bekend voor dus ik vroeg "zijn jullie een braat?" waarop één van de twee zei ja, de andere keek alsof ik meteen opgeborgen zou moeten worden: ze wist niet eens waar het over ging! de braten zijn afstammelingen van de broer van opa kocks (opa-opa), de broer van de vader van mijn vader oftewel willem-oom. opa was harm-oom. kun je het nog volgen? ( als marije het niet weet kunnen de oudere leden van haar familie ongetwijfeld uitleggen waarom de afstammelingen van wilm-oom braten heten! ) potje bargeroostervelds op waarbenjij.nu!
    groetjes, hermantje van herman van harm-oom.

  • 27 Maart 2011 - 18:04

    Margareth Sr:

    De comp staat an. Jammer dat de verbinding vanmiddag niet zo goed was. We hebt lekker fiets, het weer was lekker. Wal moet ik as ik met je pap fiets een beetie harder fietsen dan wanneer ik allent fiets. Dat is in het begun niet arg, mor nao dartig kilometer begint het waty moeilijker te worden en nao veertig begun ik te mopperen op al die klinkers die zo rabbeln ant stuur.En deur de weerstand moe'k ok nog steviger trappen. Was bliede da'k weer thuus was.
    He'j een lekker gebakkie vunden en eten? Bunt ze in Engeland net zo duur as in Frankriek?
    smok mama

  • 27 Maart 2011 - 18:18

    Je Vader:

    Hé jaorige Jet,

    Ja ja, ik heb al je verslagen lezen. Ik bin diep under de indruk (van het feit daj zoveul letters achter mekaar typen kunt). Sorry, flauw grappie. Mooi um te lezen. Bin nou al beneid naor Stratford. Rustig an. Kiek oet veur verkeer van rechts, en links, en van veuren; en van achtern bint die Engelsn ok niet te vetrouwen. Oftewal: altied oetkieken. Geniet dervan. Tot binnenkört op skype ofzo.
    Tjeui

  • 27 Maart 2011 - 18:22

    Margareth Sr:

    Heb net het verslag van je oom lezen. Troost je, ik snap der ok niet zo veul van dus as jullie der niet uutkomt is dat niet zo vrömd.

  • 28 Maart 2011 - 08:44

    Rita Wijdenes:

    Hartelijk gefeliciteerd met je "birthday". Hoop dat je een gezellig dag hebt gehad.Ik heb met plezier je verslagen doorgelezen. Ik blijf je volgen hoor!

    Kus Rita

  • 28 Maart 2011 - 17:21

    WIM EN MINIE:

    LIEVE ANMARIE NOG VAN HARTE GEFELICTEERD MET JE VERJAARDAG. GISTEREN HAD IK JE MAIL ADRES NOG NIET. NET EVEN MET PAP EN MAM GEBELD EN NU KUNNEN WE MAILEN. GISTEREN HEBBEN WE DE VERJAARDAG VAN GRIANNE EN BERT GEVIERD. EN VANDAAG HEBBEN ZE HIER ALLEMAAL GEGETEN OP BERT NA HIJ ZIT IN AMSTERDAM VOOR EEN BEURS GELOOF IK,WAS ERG GEZELLIG NU STOP IK ER MEE. LIEFS EN EEN DIKKE KUS TOT HORES

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 18100

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: