Eerste echte werkdag - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Eerste echte werkdag - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Eerste echte werkdag

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

25 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Vandaag was onze eerste echte werkdag. Marije en ik moesten vandaag om 7 uur klaar staan. De assistent manager heeft ons eerst een kleine rondleiding gegeven, en verteld hoe het allemaal in zijn werking ging. Vandaag hadden we 300 personen ontbijt. Dat is veel vergeleken met andere dagen. Omdat er een congres was, kwamen alle gasten ook tegelijk om 8 uur. Dus Marije en ik werden in het diepe gegooid.

Het werk zelf is niet lastig, maar je moet een manier vinden om het te doen. Ze werken in het restaurant met een buffet. Vandaar dat het werk ook niet lastig is, je moet alleen een manier vinden hoe je er mee omgaat. Na het ontbijt moesten we het restaurant klaar zetten voor de lunch. Vaak is er geen lunch, maar de gasten van het congres hadden ook een lunch. De lunch was een stuk rustiger. Dat was makkelijk om te doen. Na de lunch mochten we het restaurant weer klaar maken voor het diner of ontbijt. Je hebt 4 secties in het restaurant, en voor het diner hoefde alleen 1 en 2 klaar te staan.

Ik had aan een paar werknemers gevraagd wat ze van het werk vinden, en eigenlijk vind iedereen die ik heb gesproken het werk niet leuk. Ik snap opzich wel waarom, want het is niet heel uitdagend. Maar voor ons is het maar 3 maand, heel veel werken daar al 6 maanden, en moeten er ook nog 6. We zijn nu weer thuis, en het is wel veel staan en lopen op het werk. Dus ik voel mijn voeten ook wel. Maar ik heb wel zin om het werk onder de knie te krijgen.

We hebben vandaag ook kleding gekregen voor het werk. Want met onze witte blouse die we vandaag aan hadden vallen we wel op. Dat was het verder eigenlijk voor vandaag. Morgen moeten we om 6 uur beginnen, dus optijd naar bed vandaag!

xx

  • 25 Maart 2011 - 20:29

    Hoi An:

    Mooi daj even belt hebt. Was wal mooi om je even weer te hören. Samen met de vogels op de achtergrond. En volgens mij he'k de vogelties zelfs hören lopen. Wens je veul plezier en töt zundag, dan belt we wal even.

    smok M-sr

  • 25 Maart 2011 - 23:20

    Isabelle:

    Hé meis,

    Leuk om te lezen wat je daar allemaal doet!! Ik zie dat je morgen vroeg op moet.. Maar gelukkig ben je dan eind van de middag wel vrij, dus geniet er lekker van.

    Dikke kus,
    Ies

    En we skypen gauw weer eens volgende week!

  • 25 Maart 2011 - 23:21

    Isabelle:

    Hé meis,

    Leuk om te lezen wat je daar allemaal doet!! Ik zie dat je morgen vroeg op moet.. Maar gelukkig ben je dan eind van de middag wel vrij, dus geniet er lekker van.

    Dikke kus,
    Ies

    En we skypen gauw weer eens volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 18109

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: