Romeo oh Romeo! - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Romeo oh Romeo! - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Romeo oh Romeo!

Door: Anmarie Germs

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

24 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Marije en ik hadden vandaag een bezoekje aan de Holy Trinity Church in gedachten, en een boot tochtje. Maar die plannen zijn veranderd. Marije en ik hebben de hele middag doorgebracht in het Royal Shakespeare Company. We zijn begonnen bij de toren. Vanuit de toren heb je een mooi uitzicht over Stratford en de omgeving.

Na dat we weer terug waren van de toren hadden we wat rondgelopen. We hadden even in de zaal gekeken. En zagen ook allemaal promotie voor Romeo and Juliet. Marije en ik wouden beiden nog wel een keer naar een voorstelling, en gingen dus maar even vragen over wanneer Romeo and Juliet was. De vrouw achter de balie zei dat die voorstelling in de middag was, en 's avonds King Lear. We vroegen naar de prijzen van Romeo and Juliet, en de vrouw achter de balie begon met 46 pond, daarna had ze ook nog twee plekken voor 26 pond. Maar nadat ze wist hoe oud we waren, konden we voor 5 pond naar de voorstelling.

Marije en ik hadden mooie plekken. We zaten op de onderste ring, aan de linker kant van het podium. We konden het goed zien. Het was erg leuk om naar zo'n voorstelling te gaan, ook omdat ik het graag wou. Helaas was het voor Marije en mij best moeilijk te volgen vanwege het gebruik van oud Engels. Maar omdat je het verhaal kent, en je de hoofdlijnen wel kan verstaan kun je het wel volgen. De voorstelling begon om 1 uur, en was om half 5 afgelopen.

Elke dag zijn er ontzetten veel mensen in het park bij het Royal Shakespeare Company. Zo ook heel veel school kinderen. De leerlingen hier hebben allemaal een school uniform aan. Zelf de kleinste, echt zo schattig!

Marije en ik blijven vanavond lekker thuis, want morgen moeten we om 7 uur op het werk zijn.

Iedereen een hele fijne avond!

xx

  • 24 Maart 2011 - 22:10

    Margareth Sr:

    Hoi An,
    Hoop daj wal huil snel leert um de goeie kant op te kieken zodat je in mei veur ons an kunt lopen zoas Marije nou veur jou döt.
    Mooi dat ze studenten zoveul körting geeft. Het was wal een lange veurstelling as ik dat zo lees.
    Nou moej natuurlijk niet alle veurstellings gaon bekieken veurdat wij der bunt.
    smok mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 18101

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: