Week twee - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Week twee - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Week twee

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

16 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Jeffrey’s Bay

Lieve lezers!

Weer even een berichtje vanuit Zuid-Afrika! Ik ben op dit moment in Jeffry's Bay, en heb vandaag gesurfd! En het ging best goed. Ik heb op een surfplank gestaan! :) We zijn hier het hele weekend, zijn gister aangekomen, en gaan morgen weer terug. We zijn hier met een groep van 15 personen, dus erg gezellig. We gaan zo Braaien, en verder weet ik niet wat de plannen zijn. We zullen zien.

Al weer een week voorbij, en het gaat best snel! Afgelopen week was de tweede week les, dus er komen ook al steeds meer school opdrachten bij. Over anderhalve week al de tussentijdse toets. Dus ook maar een begin maken met leren.

Deze week hebben we een Bush Walk gemaakt. We hebben 3,5 uur gelopen, over 10 kilometers in de bergen. Het was een pittige wandeling, maar ontzettend leuk om te doen! Ik had verwacht meer dieren te kunnen zien, maar dat was helaas niet het geval. Wel veel van de natuur gezien, en mijn wandelschoenen goed getest! En ze lopen fijn! ;)

Dinsdag zijn we nog even kort naar Port Alfred geweest voor een event over Rhino Poaching Awareness. We zijn onderdeel geweest van een menselijke neushoorn vanaf boven gefotografeerd, en een voorlichting gehad van een stichting tegen neushoorn poaching.

Donderdag heb ik voor het eten met Roxanne nog een stuk gelopen, en twee cheeta's gezien. En na het eten zijn we naar Louis Pub geweest. Dat was een gezellige en geslaagde avond.

Eigenlijk zijn dit een beetje de high light uit mijn week in het kort. Verder zijn we eigenlijk allemaal een beetje met school dingen bezig geweest. Ik vertel het even in het kort zodat jullie weer een beetje op de hoogte zijn, en ik nu naar beneden ga, en bij de groep ga voegen. En anders heb ik natuurlijk ook helemaal niets meer te vertellen als ik thuis kom! ;) Dat moeten we natuurlijk ook niet hebben!

Iedereen nog een fijn weekend en een fijne week! De plannen voor volgend weekend zijn nog niet helemaal bekend! Maar ik zal zo snel mogelijk weer iets schijven!

Liefs! xx

  • 17 Februari 2013 - 13:25

    Els:

    Lieve Anmarie!

    Fijn om te horen dat het goed gaat! De foto's op Facebook zien er ook zeker niet verkeerd uit! De tijd gaat super snel hè, geniet er ontzettend van, voordat je het weet zit je weer in ons koude kikkerlandje. Hopelijk is de lente hier dan begonnen want het sippe weer van nu ben ik eigenlijk ook wel weer zat ;) Hele fijne week verder en ik blijf je volgen!

    xxxxxx Els

  • 17 Februari 2013 - 16:44

    öma Kocks:

    Ha die Anmarie, heerlijk weer zon berichtje.hier gaat het goed. menno en Mechteld zijn gisteren geweest en vandaag zijn albert en marja voor een flitsbezoek! langsgeweest(in hun nieuwe auto)
    geniet echt van je mail ;-)
    gENIET ER MAAR VAN ,
    LIEFS VAN ONS ALLEN EN KNUFFEL VAN OMA

  • 17 Februari 2013 - 19:34

    Margareth:

    Hoi An,
    Hebt een gezellig weekend had bie
    jan en Sjoerd. Kommende week nog huil druk om de neie klas in te richten. Verder gaat alles ok hier. Geniet der van. De tied gaat snel. Hier althans wal. Dikke smok Mama

  • 18 Februari 2013 - 20:11

    Rita Wijdenes:

    Hoi,
    Leuk je belevenissen te volgen. En wat is die natuur prachtig!! Ik geloof zeker dat de tijd vliegt! Ik kijk uit naar je volgende verslag.xx Rita

  • 20 Februari 2013 - 15:19

    Mary:

    Hallo Anmarie,
    ik ben gisteren uit Uganda teruggekomen. Heb ook een geweldige reis gehad met heel veel indrukken. Heb veel positive ontwikkelingen gezien bij de groepen in de dorpen. Heb nieuwe projecten gezien met nog veel armoede, nauwelijks iets te eten, etc, maar ons alles willen geven. Heb zojuist jouw verhalen gelezen en het lijkt mij ook geweldig. De omgeving op de fotos is te gek. Ik hoop dat jullie naast de schoolaktiviteiten genoeg tijd krijgen om de omgeving te leren kennen. Geniet ervan!!!!
    Liefs en groetjes Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Jeffrey’s Bay

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 18092

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: