Week 7 - Reisverslag uit Alicedale, Zuid-Afrika van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Alicedale, Zuid-Afrika van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

23 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Alicedale

Wat kan een week toch snel voorbij zijn. De maandag is altijd een rare dag, omdat het voelt alsof de week al bijna voorbij is, maar de week nog maar net begint. En dan is het voor je het weet al weer weekend. Iedereen kijkt uit naar het paasweekend en de laatste week, maar eerst moeten er nog wel een paar opdrachten af worden gemaakt. Dit was dan ook het gene wat ons bezig heeft gehouden deze week. Het was een vrij normalen schoolweek, op dinsdag nacht na.

Dinsdag vertrokken we om half 3 richting onze slaapplek voor de nacht. We hadden de overnight survival. Dus we gingen op pad met een matje en een slaapzak. Na een wandeling kwamen we aan op onze slaapplek, in de natuur. We moesten een kampvuur klaar maken, en een hut bouwen. Om 6 uur was het kampvuur al in gebruik om ons eten te maken, en honger is de beste kok. Na het eten begon de nacht eigenlijk ook al voor iedereen. In onze slaapzak lagen we rond het vuur. Het was een koude nacht, en ook niet de comfortabelste manier van slapen. Maar al met al wel een erg leuke ervaring, ik zou het alleen niet zo snel weer doen.

Eigenlijk waren dit de hoogte punt van deze week, want verder bestaat het dus uit de module opdracht afmaken. Vandaag veel informatie op internet opzoeken, en dan zorgen dat volgende week het verslag af is. Als we het verslag af hebben kunnen we genieten van een lekker lang weekend weg. Met Pasen gaan we met de groep naar Coffee Bay. Maar eerst nog een schietles op donderdag, en mijn verjaardag op woensdag.

Iedereen een fijne week! En vanaf volgend weekend zitten we weer in dezelfde tijdzone!

Liefs!

• 23 Maart 2013 - 22:28

W Shceltens:

lieve Anmarie
    ik weet niet of de kaart is aangekomen , maar bij deze feliciteren we je met je verjaardag. we hopen dat je er met je medestudenten een leuke dag van maakt. De persoonlijke felicitatie komt 20 april wel.
    Hier is alles goed, alleen vreselijk koud. Het vriest overdag niet maar de gevoelstemperatuur is -10 gr.
    Morgen gaan we naar Katwijk soldaat van Oranje, moet erg mooi zijn.
    Afgelopen zondag zijn pap en mam hier geweest te koffie drinken, mam wou er ook wel naar toe maar pap niet. misschien kunnen we hem na morgen er van overtuigen met mam mee te gaan.
    nu meisje tot schrijfs , blijf genieten en succes met de opdrachten. nog bedankt voor je kaart.
    liefs en een dikke kus van Wim en Minie