Zaterdag vliegen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu Zaterdag vliegen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anmarie Germs - WaarBenJij.nu

Zaterdag vliegen!

Blijf op de hoogte en volg Anmarie

31 Januari 2013 | Nederland, Groningen

Heee allemaal!

Het is zo snel gegaan. Het is inmiddels al donderdag, nog maar twee nachtjes en dan vlieg ik naar Zuid-Afrika. Stenden heeft een campus in Port-Alfred. Ik zit daar ander half uur vanaf in Alicedale. Wij zitten daar aan de rand van Shamwari Game Reserve. Daar ga ik de minor Wildlife management volgen. Iedereen vraagt me wat het precies inhoud, maar inmiddels weet ik het ook niet meer. Maar gaandeweg mijn reis zal ik jullie vertellen wat ik allemaal doe.

Waar ik zit heb ik geen internet. Maar dat zal me er niet van weerhouden om jullie een berichtje te schrijven! Als ik met mijn groep naar Port-Alfred ga zal ik een berichtje online zetten! Daar is wel een telefoon waar ik telefoon kaarten voor kan kopen zodat ik wel naar huis kan bellen!

Ik vind het op dit moment ontzettend spannend. Ik moet voor het eerst alleen vliegen met overstappen. Maar ik ga er wel komen! Ik heb er wel veel zin in, en ben ontzettend benieuwd hoe het gaat worden. Ik zal thuis en iedereen wel missen, maar voor je het weet is het 13 april en vlieg ik al weer terug. En zie ik 14 april al die lieve mensen weer!

Nu eerst mijn koffer helemaal inpakken en de laatste dingen pakken. Morgen avond nog een borrel om al die lieve mensen nog even te zien, en dan is het zo ver! Ik vlieg om 14.40 richting Dubai, en dan begint het avontuur echt!

Iedereen zegt doe voorzichtig, maar jullie ook geen gekke dingen doen hier in Nederland! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen! ;)

Heel veel liefs! xx

  • 31 Januari 2013 - 10:26

    Marije:

    Geniet nog ff van je laatste daagjes thuis & ga dan lekker volop genieten van het heerlijke weer en de mooie omgeving in het zonnige zuiden, haha ;)


    veeeeel plezier meis!!!!
    dikke knuffel

  • 31 Januari 2013 - 10:51

    Jeroen:

    Hey Annemarie,

    super veel plezier in ZA. Ik kan je verzekeren dat het echt een top tijd wordt.
    Groeten aan Jacques & Bongani (je locale docenten).

    Jeroen

  • 31 Januari 2013 - 11:00

    Mariëlle:

    Hey Anmarie,

    Wat ontzettend leuk en spannend dat je naar ZA gaat!!
    Heel veel succes en plezier!

    Liefs,
    Mariëlle

  • 31 Januari 2013 - 20:36

    Marianne Ellen:

    Meid, een hele goede reis gewenst, ik voel heeeel erg mee met jouw ouders, brrr.
    Ik hoop dat je de tijd van je leven hebt daar, en inderdaad GOED uitkijken in de wildernis met al die wilde dieren daar !! Ik wil je graag volgen via de verslagen die je mailt.
    Een dikke kus, ook van Anne.

    Xxx marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Anmarie

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 18070

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 14 April 2013

Minor in Zuid-Afrika

20 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: